Iedere werkdag geopend

Kantoor:

08:30 - 17:00

RegioBank:  

09:00 - 16:00

Voor 2013 leek het alsof advies gratis was. Maar dat was het niet. De kosten (provisie) voor advies zaten verwerkt in de productprijs, waardoor u niet merkte dat u voor advies betaalde.

Vanaf 1 januari 2013 betaalt u rechtstreeks voor financiële dienstverlening. In het dienstverleningsdocument (DVD) vindt u meer informatie over de kosten en de dienstverlening van uw adviseur. Het dienstverleningsdocument moet worden verstrekt bij producten die sinds 1 januari 2013 onder het provisieverbod vallen.

Wat is een dienstverleningsdocument?

Het dienstverleningsdocument is een gestandaardiseerd document dat bij elke aanbieder of financiële dienstverlener hetzelfde er uitziet. Het geeft de gemiddelde kosten weer en dus niet precies de kosten die u gaat betalen. In het dienstverleningsdocument ziet u ook een beschrijving van de werkzaamheden van de financiële dienstverlener.

Deur Financiële Diensten heeft op basis van deze informatie de volgende dienstverleningsdocumenten opgesteld:

DVD Hypotheekvraag

DVD Risicovraag

DVD Vermogenvraag